hoverboard ninebot

در سالهای گذشته اسکوترهای برقی با تبدیل شدن به مد جدیدی از حمل و نقل که همه ی ستاره های پاپ ، افراد مشهور و کودکان از آنها استفاده می کردند، باعث ایجاد سر و صدایی در بین مقامات سراسر جهان شد ، زیرا بسیاری از اسکوترهایی که خوب ساخته نشده بودند باعث ایجاد آتش سوزی و انفجار در سراسر جهان شدند.استفاده از آنها در خطوط هوایی ، سیستم های حمل و نقل و جاده های شهری ممنوع شدند. اما Segway ، شرکت اصلی که هاوربردهای ناین بات را برای ما به ارمغان آورد ، می خواهد ذهنیت منفی ما را از هاوربردها به عنوان مزاحمی خطرناک و عجیب تغییر دهد. این شرکت سال گذشته توسط یک شرکت چینی به نام Ninebot خریداری شد ، شرکتی که با الهام از شرکت Segway کار می کنند.

آیا ناین بات یک وسیله حمل و نقل است ؟

hoverboard-ninebot

ناین بات یک هاوربرد نیست بلکه گام بعدی در تکامل حمل و نقل شخصی است .یک اسکوتر برقی مجهز به فناوری Ninebot بدون فرمان، با ویژگی های ایمن تر ، سرعت بالاتر و عمر باتری طولانی تر است و به گونه ای ساخته شده است که به راحتی از انواع زمین های داخل ساختمان و محیط های بیرون عبور می کند.

برخی از وسایل حمل و نقل ، از جمله هاوربرد ، با عناوینی مثل خطرات آتش سوزی شهرت یافته اند. اسکوترهای ناین بات اولین حمل کننده ای است که به طور دقیق مورد آزمایش قرار گرفته و دارای گواهینامه مطابقت با بالاترین استانداردهای الزامات ایمنی الکتریکی و آتش سوزی تعیین شده توسط Underwriter Laboratories (UL) است.

آیا راندن اسکوتر ناین بات سخت است ؟

Ninebot

برای سوار شدن بر هاوربرد ناین بات مانند یک متخصص به ساعت ها تمرین نیاز ندارید. سگوی و ناین بات از چندین دهه دانش جمعی در تجارت برای ساده تر کردن تجربه سواری هاوربرد ناین بات استفاده کرده اند. سنسورهای دقیق هر حرکت کوچک بدن را برای حفظ تعادل شما ضبط می کنند ، و ابتکار نوار کنترل زانو به شما امکان می دهد راحت تر و دقیق تر از هاوربردهای دو چرخ مانور دهید. این به آسانی بالا رفتن از پله هاست و همه اینها بدون دست است!

آیا از اپلیکیشن کنترل و ضد سرقت  اسکوتر ناین بات مطلع هستید ؟

phone

برنامه تلفن همراه  ناین بات بهترین دوست شما برای هاوربرد ناین بات است. پس از اتمام آموزش کوتاه سواری ، برنامه به شما امکان دسترسی به اکثر ویژگی های سفارشی هاوربرد را می دهد. رنگها را تنظیم کنید ، ویژگی های ایمنی را اصلاح کنید ، سیستم عامل را ارتقا دهید ، تشخیص خودرو را اجرا کنید و حتی از راه دور دستور حرکت هاوربرد ناین بات خود را بدهید. مهمتر از همه ، این برنامه به شما این امکان می دهد که هاوربرد ناین بات را با زنگ هشدار ضد سرقت قفل کنید که در صورت تلاش برای حرکت اسکوتر شما ، هشدار تلفن را فعال می کند!

نحوه برخورد اسکوتر ناین بات با موانع چگونه است ؟

تپه ها ، شیب ها و سایر موانع جاده ای می توانند برای برخی از اسکوترهای برقی مشکل ایجاد کرده یا آنها را به طور کامل متوقف کنند. لاستیک های خلاء 10.5 اینچی ناین بات و دو موتور با کارایی بالا طوری طراحی شده اند که موانع جاده را به راحتی کنترل می کنند. اسکوتر ناین بات قدرت خود را برای رسیدگی به شرایط جاده بدون آسیب رساندن به ایمنی و تعادل تنظیم می کند. این موتور به راحتی می تواند شیب های 15 درجه را پشت سر بگذارد و شاسی 3.5 اینچی آن ضربه ها و ارتعاشات را به سواری نرم تبدیل می کند.

آیا به دوام و سبک بودن بودن اسکوتر توجه می کنید ؟

 قابلیت حمل و دوام در طراحی ناین بات ضروری است. قاب اصلی هاوربرد ناین بات از آلیاژ آلومینیوم ، فیبر کربن ، آلیاژ منیزیم و آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است، همان فلزات فوق العاده سبک برای ساخت شاتل ها و هواپیماهای فضایی. هاوربرد ناین بات با وزن تنها 28 پوند ، سبک و جمع و جور است. نوار کنترل زانو را می توان به سرعت برای نگهداری و حمل جدا کرد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید.

آیا یک اسکوتر خاص با حداکثر راحتی سراغ دارید ؟

hoverboard-ninebot

 طراحی هوشمند و ارگونومی در هر جنبه ای از هاوربرد ناین بات کار می کند . پد کنترل زانو ، راحتی و انعطاف پذیری را برای چرخش و مانور نرم بیشتر می کند. ویژگی ارتفاع قابل تنظیم به هاوربرد ناین بات اجازه می دهد تا الزامات تقریباً هر کاربر را برآورده کند. فوم PU تضمین می کند که شما از خستگی و سواری های طولانی مدت با اسکوتر خود ، آرامش و راحتی خود را از دست ندهید.

آیا از استانداردهای هوانوردی در اسکوتر ناین بات خبر دارید ؟

hoverboard-ninebot

 پردازش بسیار دقیقی مورد نیاز است تا یک وسیله ی جمع و جور، سبک ، محکم و بادوام شود. قاب اسکوتر ناین بات فوق سبک ، قوی و از آلیاژ منیزیم و بر اساس استانداردهای هوانوردی است. آلیاژ منیزیم انعطاف پذیر است و عملکرد جذب بهتری را ارائه می دهد (بالاتر از آلیاژ آلومینیوم). سطح اسکوتر ناین بات با یک ماده خاص و مقاوم در برابر خوردگی که آزمون نمک پاشی را گذرانده است ، پوشانده شده است.

هاوربرد ناین بات ،جمع و جور و قوی و یک دوست و همراه ایده آل برای راه پیش رو شماست. اگرچه ممکن است قیمت هاوربردهای ناین بات زیاد باشد ، اما وقتی کیفیت و عملکرد آن را در نظر بگیرید تقریبا قیمت آن چیز خاصی نیست.

در قسمت پایین می توانید فیلم نحوه کارکرد یک اسکوتر ناین بات را ببینید.

 

                                               


دریافت
حجم: 18.4 مگابایت

مدت زمان: 2 دقیقه 12 ثانیه