ویژگی‌های اسکوتر برقی دودزا

تولید و ارائه اسکوتر برقی به‌عنوان وسیله‌ای جذاب برای گروه‌های مختلف، هر روز علاقه‌مندان و سلایق گوناگون را به سمت خود می‌کشاند و تولیدکنندگان برای ایجاد جذابیت بیشتر به تولید انواع اسکوتر و افزودن امکانات ویژه‌ای برای این دستگاه می‌پردازند.

برخی از ویژگی‌های اضافه شده بر اسکوترهای برقی بسیار جذاب است و موردعلاقه افراد، به‌خصوص نوجوانان و جوانان پرشور قرار گرفته است. از جمله این ویژگی‌ها دودزا بودن اسکوتر برقی است. ایده‌ای خلاقانه که مورد استقبال مشتریان این دستگاه قرار گرفته و بر مبنای آن مدل‌های مختلف اسکوتر دودزا طراحی شده است.

dfgdsاسکوتر برقی دودزا چیست؟

 

اسکوتر برقی دودزا چگونه کار می‌کند؟

برای اینکه دودزا بودن اسکوتر برقی مشکلی برای محیط‌زیست و انسان‌ها ایجاد نکند، با استفاده از آب، محفظه آب و نیروی گرمایشی باتری، بخار تولید شده و این بخار حاصله در حالت فشرده و شبیه به دود از قسمت انتهایی اسکوتر خارج می‌شود.

با این حساب دودزا بودن اسکوتر آسیب‌رسان نیست و باهدف اسکوتر برقی که کاهش آلودگی محیط‌زیست است، تناقصی ندارد. وجود این ویژگی در اسکوترها در کارایی دستگاه تأثیری ندارد و به‌عنوان یک اکسسوری یا یک حالت دکوری خاص در جذب افراد و سرگرم‌کردن آنها مؤثر است.

sdgf

اسکوتر برقی دودزا چگونه کار می‌کند؟

 

اسکوترهای برقی دودزا در چه مدل‌هایی ارائه می‌شوند؟

باتوجه‌به محبوبیت اسکوتر برقی دودزا و خاص بودن ویژگی دودزایی آن، به‌مرور مدل‌های متنوع اسکوتر دودزا روانه بازار شده است. از جمله،

  • اسکوتر برقی دودزای دسته‌دار
  • اسکوتر برقی دودزای آفرود
  • اسکوتر برقی دودزای ساده

قیمت اسکوتر دودزای برقی باتوجه‌به تفاوت مدل‌ها و... متنوع است و به‌راحتی در بازار یافت می‌شود.

آیا دودزا بودن اسکوتر برقی در مصرف و عمر باتری آن تأثیر دارد؟

همان‌طور که می‌دانید، مصرف باتری اسکوتر به آیکون‌های مختلفی چون مدل، جنس، نوع، وزن اسکوتر، وزن کاربر و میزان توان باتری آن بستگی دارد. ازآنجاکه برای تشکیل بخار آب و سپس دود فشرده به نیروی گرمایشی باتری نیاز است، این نوع اسکوترها مقدار کمی از نیروی خود را به این کار تعلق می‌دهند    ÷ البته این مقدار بسیار ناچیز است و تأثیری آن‌چنانی در مصرف و عمر باتری نمی‌گذارد.

asda

اسکوتر برقی اگزوز دار با مصرف پایین انرژی باتری

آیا راهی برای تبدیل اسکوتر ساده به اسکوتر دودزا وجود دارد؟

اگر شما از کسانی هستید که چند سالی است، اسکوتر برقی دارید و الان با مشاهده اسکوترهای برقی دودزا هیجان‌زده شده و علاقه‌مند هستید که اسکوتر شما دودزا باشد، نگران نباشید، می‌توانید از امکانات جانبی اسکوتر برقی موجود در بازار از جمله اگزوز دودزای اسکوتر برقی برای این کار بهره ببرید.

این وسیله جانبی را می‌توانید روی هر نوع اسکوتری استفاده کنید و از لحظات اسکوتر سواری لذت دو چندانی را حس کنید. این وسیله، قابل نصب روی بدنه و انتهای اسکوتر است. اگزوز دودزا اسکوتر برقی دارای مدل‌های مختلف، اندازه‌های متفاوت و تنوع رنگی فراوانی است و این باعث می‌شود شما برای خرید اگزوز دودزای اسکوتر برقی با مشکلی مواجه نشوید.

یک ویژگی جذاب در برخی اگزوزهای دودزا  

اگزوزهای دودزایی وجود دارند که دارای اسپیکر بوده و با دارابودن بلوتوث و اتصال گوشی هوشمند به آن، در هنگام اسکوتر سواری می‌توانید آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهید و لذت بیشتری ببرید.

dgfrde

اسکوتر برقی دودزای موزیکال

 

نگرانی از خراب‌شدن اسکوتر دودزا در هوای سرد

با استفاده از اسکوترهای دودزا علاوه بر پاکی محیط‌زیست، می‌توان جذابیت و نشاط بیشتری را برای خود فراهم کرد. البته ممکن است هنگامی که هوا سرد شد و در فصل زمستان، آبی که موجود در محفظه اسکوتر برقی است، یخ بزند و در کارایی و عملکرد این ویژگی مشکل به وجود آورد.

معرفی اسکوتر برقی دودزای آفرود

گفتیم که اسکوترهای دودزا در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. اسکوترهای دودزای آفرود، اسکوترهای خاص و منحصری هستند. یک مدل از اسکوترهای آفرود هستند با استایل مهیج و اسپرت که می‌توان اوقات فراغت خود را به بهترین شیوه با آن سپری کرد. این نوع اسکوترها دارای دو موتور پرقدرت هستند و با سرعت بسیار حرکت می‌کنند.

با اسکوترهای آفرود می‌توان از مسیرهای سخت، شیب‌دار و ناصاف تا زاویه حداکثر ۲۰ تا ۲۵ درجه را پیمود. اسکوترهای برقی دودزای آفرود دارای سیستم اتو بالانس بوده و کاربران آن به‌راحتی و با استحکام بالا می‌توانند سواری فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند.

و اما سخن پایانی ...

در این مطلب سعی شد به معرفی اسکوتر برقی دودزا و ویژگی‌های جالب و سرگرم‌کننده آن و مدل‌های مختلف این نوع اسکوتر پرداخته شود. بیان شد که دود حاصل از این نوع اسکوترها برای محیط‌زیست ضرری ندارد و تشکیل شده از بخار آب است. همچنین می‌توان با نصب اگزوز دودزای اسکوتر برقی که توسط شرکت‌های تولیدکننده، طراحی و راهی بازار شده‌اند، اسکوترهای ساده را به اسکوترهای زیبا و پرهیجان دودزا تبدیل کرد و از امکانات متنوعی که اگزوز دودزا دارد، استفاده کرد.