" معرفی اسکوترهای سه چرخ مخصوص کودکان "

scooters

چرا اسکوتر سه چرخ ؟!

در طول تاریخ وسایل گوناگون و سرگرم کننده مختلفی برای کودکان ساخته شده است که باید آنها را با توجه به سن کودک خریداری کرد. یکی از این وسایل مهیج اسکوتر سه چرخ است که بیشتر در مکان های باز از آن استفاده میکنند. این اسکوترهای سه چرخ با اینکه کمی راحت تر از اسکوتر های دوچرخ هستند ولی باید به سن کودک توجه کرد چرا که برای بچه های کم سن دشوار است. این اسکوتر های سه چرخ ساده معمولا دارای طراحی زیبا و دوچرخ در جلو ساخته شده اند که به افزایش تعادل کمک بسزایی میکنند.

kidss

یکی از دلایل جذب افراد به این نوع اسکوتر توانایی حمل تا وزن 55 کیلوگرم و همچنین تنظیم دسته آن برای افرادی که قد کوتاه یا بلندی دارند میباشد.

 

بریم سراغ معرفی کامل چند نوع اسکوتر سه چرخ :

اسکوتر سه چرخ چراغدار میکرو (micro)

اسکوتر های میکرو ساخت ایران می باشد و ویژگی های چشمگیری نسبت به برندهای خارجی دارند و از این نظر قابل رقابت با برند های خارجی است. اسکوتر میکرو سه چرخ چراغدار که دوچرخ در جلو و یک چرغ در عقب آن تعبیه شده است، حفظ تعادل را برای کودکانی که در سنین پایین تر از ۵ سال هستند را آسان کرده بنابراین توصیه می شود که کودکانی که کمتر از۵ سال سن دارند به راحتی می توانند از این نوع اسکوتر استفاده کنند. اسکوتر میکرو سه چرخ چراغدار، با ظرفیت وزنی معادل ۵۰ کیلوگرم که جنس بدنه آن از آلومینیوم و پلاستیک فشرده ساخته شده است بسیار محکم است، این اسکوتر با مقاوت بالایی که دارد کودک شما می تواند تا چندین سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

مشخصات بدنه و فرمان:

جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک فشرده

ارتفاع فرمان: قابل تنظیم در سه حالت

فاصله دو محور: ۵۰ سانتی متر

جنس دستگیره و فرمان: پلاستیک فشرده

مشخصات چرخ و بلبرینگ:

چرخ: داردتعداد چرخ ها: ۳ چرخ

جنس چرخ: ژله ای

قطر چرخ: ۱۱۰ میلی متر

ترمز: دارد

نوع ترمز: به صورت پدالی/ تعبیه شده در چرخ های عقب

جک: ندارد

hijj

 

اسکوتر سه چرخ ساده میکرو (micro) دو چرخ جلو

برای استفاده صحیح از اسکوتر باید روی آن بایستید و با فرمان آن را کنترل کنید.  این اسکوتر دارای قابلیت جمع شدن می باشد که شما به راحتی می توانید در مکان های دلخواه از آن استفاده کنید همچنین ابعاد بسته بندی اسکوتر سه چرخ میکرو ۲۲×۲۴×۶۴ سانتی متر می باشد.

مشخصات بدنه و فرمان:

جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک فشرده

ارتفاع فرمان: قابل تنظیم در سه حالت

فاصله دو محور چرخ: ۵۰ سانتی متر

جنس دستگیره و فرمان: پلاستیک فشرده

مشخصات چرخ و بلبرینگ:

چرخ: دارد

تعداد چرخ: ۳ عدد

جنس چرخ: ژله ای

قطر چرخ: ۱۱۰ میلی متر

ترمز: دارد

نوع ترمز: به صورت پدالی در چرخ های غقب

جک: ندارد

kidssss

 

اسکوتر سه چرخ چراغدار میکرو (micro) تک چرخ جلو (۲ چرخ عقب )

اسکوتر ها وسیله ای کوچکتر از دوچرخه می باشند که شباهت های زیادی نیز به دوچرخه دارند اما اسکوتر ها به دلیل ابعاد کوچکتر طرفداران بیشتری نسبت به دو چرخه دارد. این وسیله هیجان انگیز را کودکان می توانند با خود به مسافرت و تفریحات آخر هفته ببرند اما نکته ای که والدین باید به آن توجه کنند سایز اسکوتر است، والدین باید متناسب با سن و جثه کودکان اسکوتر را انتخاب کنند زیرا اگر اسکوتر برای کودک کوچک باشد خیلی زود این وسیله فرسوده می شود و اگر خیلی بزرگ باشد کودک نمی تواند آن را کنترل کند. اسکوتر سه چرخ میکرو دارای دو چرخ در عقب و یک چرخ در جلو می باشد که در هر سه چرخ این اسکوتر چراغ های ال ای دی تعبیه شده است. برای حرکت این وسیله باید درست روی آن بایستید و با استفاده از یک پای خود اسکوتر را به حرکت در بیاورید.

مشخصات بدنه و فرمان

جنس بدنه : آلومینیوم و پلاستیک فشرده

ارتفاع فرمان : قابل تنظیم در سه حالت

فاصله دو محور : ۵۰ سانتی متر

جنس دستگیره و فرمان : آلومینیوم

مشخصات چرخ و بلبرینگ

چرخ : دارد

تعداد چرخ : ۳ عدد

جنس چرخ : ژله ای

چرخ های ال ای دی : دارد

قطر چرخ : ۱۲۰ میلی متر

ترمز : دارد

نوع ترمز : به صورت پدالی تعبیه شده در چرخ های عقب

جک : ندارد

ccooter

 

ما در این مقاله به بررسی انواع اسکوترهای سه چرخ مخصوص کوکان پرداختیم و شما می توانید با خرید یکی از این اسکوترها برای کودکان خود شادی و نشاط را به آنها هدیه دهید.