" معرفی ماشین های شارژی و اطلاعات درمورد ماشین شارژی لندکروز "

امروزه ماشین شارژی یکی از بهترین وسایل برای سرگرم کردن کودکان است. شاید انواع مختلف و تنوع زیاد آن باعث افزایش خرید این محصول شده است؛ برخی از آنها تک موتوره و برخی دو موتوره یا چهار موتوره هستند و دست شمارا در خرید یکی از آنها باز میگذارند. در ادامه این مقاله به شما کمک میکنیم تا در خرید ماشین شارژی اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید تا با خیالی راحت به خرید یکی از مدل های آن برای کودکان خود اقدام کنید.

landdd

موتورها در ماشین شارژی نقش اساسی ایفا میکند. به طوری که هرچه تعداد موتورها بالاتر باشد، قابلیت بالاتر و توانایی تحمل وزن بالاتری خواهد داشت. البته سرعت ماشین های شارژی نیز به همین موتورها بستگی دارد و بین ماشین دوموتوره و چهار موتوره تفاوت بسیار زیادی وجود دارد.

ماشین‌شارژی چیست؟

یک وسیله نقلیه مخصوص کودکان است که نیروی لازم برای حرکت را از باتری به دست می آورد که این باتری ها قابلیت شارژ دوباره دارند و از دوام بالایی برخوردارند. این ماشین ها دارای یک کنترل مخصوص والدین می باشند که در صورت نیاز از آن استفاده کنند و یک آداپتور برای شارژ باتری وجود دارد.

انواع مدل های ماشین‌شارژی:

  • تک موتوره: اولین و قدیمی ترین مدل ماشین های شارژی هستند. این موتورها با داشتن تنها یک موتور جزو ضعیف ترین ماشین های شارژی به حساب می آیند. اگر به دنبال یک ماشین شارژی ارزان مناسب برای هدیه دادن هستید بهترین گزینه ماشین های تک موتوره هستند.
  • دو موتوره: دومین سری ماشین های شارژی می باشند، دارای دو موتور هستند، و معمولا سرعت آن ها ثابت است و قابل تغییر نیست، دارای یک دنده هستند که کودک شما فقط قادر به جلو و عقب رفتن می باشد. قیمت آن ها در مقایسه با ماشین های چهار موتوره مقداری پایین تر است.
  • چهار موتوره: در واقع می توان گفت این مدل نسل جدید ماشین های شارژی هستند، دارای چند سرعت می باشند که کودک شما می تواند به وسیله دنده سرعت ماشین را به دلخواه کم و زیاد کند. این ماشین ها قدرت بیشتری دارند و در بعضی مدل ها برای حمل دو کودک مفید می باشند.

land 

ماشین‌شارژی دو موتوره بهتره یا چهار موتوره؟

همان طور که در بالا گفته شد ماشین شارژی ها یا دو موتوره هستند یا چهار موتوره، هرچه تعداد موتور بیشتر باشد قیمت ماشین شارژی بیشتر است. اگر به دنبال خرید ماشین شارژی های دو موتوره هستید باید بدانید که دارای قدرت و سرعت کمتری هستند. ماشین های چهار موتوره قوی تر می باشند و بیشتر برای حمل دو نفر به کار می روند، این ماشین ها چند سرعته هستند و قیمت آن ها در مقایسه با مدل دو موتره مقداری گران تر هستند. اگر بچه شما دو قلو است یا رنج سنی کودکان شما نزدیک به هم است توصیه می کنم مدل های چهار موتوره را خریداری کنید.

خب بریم سراغ امکانات ماشین های شارژی

امکانات اصلی

  1. تعداد موتور که در قدرت و کیفیت حرکت ماشین در محیط های مختلف موثر است
  2. کمک فنر، هنگام استفاده در محیط بیرون تا کودک سواری نرم‌تر و راحت‌تری را تجربه کند بسیار مهم و حیاتی است. این قابلیت برای جلوگیری از صدمه دیدن کمر و زانوهای کودک توصیه است.
  3. کمربند ایمنی
  4. صندلی چرمی علاوه بر راحتی بیشتر کودک در زیبایی بیشتر خودرو تاثیر دارد.
  5. نوع تایر که می تواند پلاستیکی، اسفنجی و یا بادی باشد و به ترتیب سواری راحت تری برای کودک فراهم می کنند.
  6. شارژر که معمولا به همراه همه ماشین ها وجود دارد.
  7. کنترل از راه دور (ریموت کنترل): مواقعی که کودک توان کنترل ماشین را به تنهایی ندارد و یا والدین می‌خواهند نظارت بیشتری داشته باشند این وسیله بسیار کارساز است.

سایر امکانات

  1. امکان پخش موزیک، اتصال به USB و یا تلفن همراه.
  2. مونیتور برای نمایش کارتون و برنامه های تصویری مورد علاقه کودک
  3. دسته حمل چمدانی: برای حمل و جابجایی ماشین شارژی خیلی مفید است، جابه‌جایی ماشین شارژی بدون داشتن دسته، دشوار است.
  4. صدای استارت واقعی موتور و صدای موتور باعث می‌شود کودک تجربه واقعی‌تر رانندگی را داشته باشد.
  5. چراغ‌ها برای استفاده در شب و زیبایی بیشتر ماشین شارژی است.
  6. راهنما برای ایمنی بیشتر هنگام استفاده در محیط بیرون و نیز برای آموزش برخی از عملکردهای چراغ راهنما در خودروهای واقعی، به کودک مفید است.
  7. درب‌های بازشو برای راحتی کودک در زمان سوار و پیاده شدن و نیز جذابیت بیشتر اسباب بازی است.
  8. نمایشگر میزان شارژ
  9. قفل ایمنی عدم روشن شدن در زمان شارژ: روشن شدن و استفاده از ماشین شارژی در زمان شارژ می‌تواند بسیار خطرناک باشد، لذا با داشتن این قابلیت احتمال آسیب به کودک از بین می‌رود.

landi 

در آخر بریم سراغ معرفی کامل ماشین شارژی لندکروز :

ماشین شارژی تویوتا لندکروز شارژی دارای دو درب بازشو و سیستم تعلیق جلو /  عقب می باشد. این خودرو کودک دارای 6 سانت فاصله از روی زمین، لاستیکی 12 اینچی و دارای دو موتور و گیربگس 45 وات می باشد. کلید استارت را روشن کنید کودک به راحتی به صفحه چند رسانه ای داخلی دسترسی دارد و با یک شکاف کارت SD ، کودک شما می تواند آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کند. کنترل از راه دور والدین به والدین اجازه می دهد در صورتیکه پای کودک به پدال نمی رسد به راحتی هدایت ماشین شارژی تویوتا لندکروز شارژی را بدست بگیرند.

 

این ماشین شارژی لندکروز دارای مانیتوری با کیفیت بسیار بالا می باشد

landt

با توجه به داشتن سیستم Slow Starter (شروع حرکت آهسته) حرکت این وسیله نقلیه کودک به آهستگی صورت می گیرد و این نگرانی که شاید در زمان شروع حرکت کودک بترسد را برای والدین کودک کاهش می دهد. ماشین شارژی ماشین شارژی تویوتا لندکروز شارژی دارای یک دسته مخفی واقع در عقب ( دستگیره حمل چمدانی ) می باشد که می توان مانند یک چمدان ماشین شارژی را از یک مکان به مکان دیگر  به صورت خیلی آسان جابجا کرد و این امکان را به مادر کودکان میدهد که به راحتی بتوانند در مکان های مختلف با کمترین نیرو ماشین شارژی را حمل کنند.

 

این ماشین شارژی فوق العاده مشابه مدل واقعی خود طراحی شده است. کودک براحتی می تواند با این ماشین رانندگی کند و از بازی لذت ببرد. طراحی داخلی این ماشین اسباب بازی نیز به طوری است که کودک خود را در یک ماشین لوکس واقعی احساس می کند که این موجب تقویت روحیه او و افزایش اعتماد به نفسش خواهد شد. اگر کودک دلبند شما رانندگی بلد نیست، جای نگرانی نیست! زیرا این ماشین دارای کنترل از راه دور می باشد که والدین عزیز می توانند ماشین کودک دلبند خود را هدایت کنند.

 

در صورتی که این ماشین شارژی را خریده کرده اید و کنترل از راه دور آن کار نمیکند برای حل این موضوع شما باید کنترل را با ماشین شارژی همگام کنید .

برای اینکار باید ابتدا دکمه ام (m) یا match را روی کنترل گرفته تا چراغ روی کنترل به حالت چشمک زن در بیاید و سپس ماشین را روشن کنید تا کنترل با ماشین سینک شود و کنترل ماشین فعال گردد.

 

اگر دنبال یک ماشین شارژی به صرفه و بادوام برای فرزند خود میگردید و قصد خریداری دارید؛ پیشنهاد ما به شما این ماشین شارژی لندکروز است زیرا بهترین گزینه برای کودکان است.