در این مطلب به بهترین های بازار اسکوتر های برقی برای کودکان،بزرگسالان ،افرادی که هر روزه مسافت های طولانی را به مقصد کار طی می کنند و هر کسی که احساس نیاز به خریدن این وسیله دوست داشتنی می کند، می پردازیم.

اگر برای مقاصد سرکار ، فروشگاه و خرید کردن، و یا حتی به عنوان یک وسیله سرگرمی به دنبال بهترین اسکوترهای برقی هستید، واقعاً این وسیله ها ارزش گشتن و خرید کردن را دارند، حتی به اندازه یک دور زدن!

این تجهیزات مدرن بهترین وسیله برای مواقعی هستند که مسیرتان نه به اندازه ای دور است که با ماشین حرکت کنید و هزینه بنزین و ترافیک و جای پارک را تحمل کنید و نه به اندازه ای نزدیک است که پیاده به مقصد برسید.

اسکوتر های برقی سریع، بی سر و صدا ،سبک و قابل حمل تر از دوچرخه ها می باشند.

مهمترین فاکتورهای خرید اسکوتر برقی چه هستند؟

انتخاب بهترین ها در بازار اسکوترها کار ساده ای نیست، فاکتورهای زیادی جهت سنجیدن برای انتخاب بهترین اسکوترها وجود دارد.

سرعت،میزان کارکرد باتری، راحتی استفاده و قیمت از مهمترین این فاکتورها می باشند. و نیاز هر خریداری جهت انتخاب اسکوتر مورد علاقه،متفاوت می باشد. برای یک خریدار بیشترین سرعت و برای دیگری راحتی استفاده و قیمت اولویت می باشد.

ما در لیست زیر به اسکوترهایی می پردازیم که تا به حال بهترین بازخورد را از طرف خریداران داشته اند و بازار را به دست گرفتند.

در لیست زیر،اسکوترهایی با مهمترین فاکتورهای ذکر شده وجود دارد تا هر خریداری بسته به نیاز خود بهترین را جهت خریداری بیایید.

برترین های بازار اسکوتر های برقی کدامند؟

وقتی صحبت از بهترین ها در زمینه اسکوترها می شود، اسکوتر اوناگی وان مدل E500،در صدر لیست تاپ ترین ها قرار می گیرد.

در هر دو چرخ این اسکوتر موتور وجود دارد، بنابراین این اسکوترهای دو موتوره تپه ها و شیب ها را بسیار راحت تر از مدل های مشابه دیگر طی می‌کنند.

این مدل اسکوتر که قدرت خود را از دو موتور میگیرد، دارای ویژگی های فوق‌العاده دیگری از قبیل صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا( حتی در روشنایی و نور روز نیز به خوبی دیده می شود)،چراغ جلو و عقب، سیستم هشدار صوتی،و چراغ چشمک زن به هنگام ترمز گرفتن می باشد. این اسکوتر به لطف کنترل گرهای حرفه ای و با کاربری ساده ای که دارد،بسیار آسان و حرفه ای قابل کنترل است.

از طراحی ظریف، براق و چشمگیر این اسکوتر هم نمی توان گذشت!

اسکوتر اوناگی سرعت بسیار زیادی دارد، سرعتی دو برابر اسکوتر های تک موتوره(در این اسکوتر به صورت اختیاری می توان حالت استفاده از یک موتور را نیز فعال کرد)

البته با تمام ویژگی های مثبت فوق نمی توان گفت که اوناگی بهترین اسکوتر بازار از لحاظ قیمت نیز می باشد. این اسکوتر حدود ۹۹۰ دلار قیمت دارد.

مزایای اسکوتر اوناگی وان مدل E500

طراحی شیک و ظریف و براق

بسیار قدرتمند

صفحه نمایش عالی (کارکرد خوب صفحه نمایش در نور روز)

معایب اسکوتر اوناگی

گران قیمت

راندن آن نسبت به سایر اسکوترها به دلیل دو موتوره بودن سخت تر است

اسکوتر segway nine bot kick scooter

اسکوتر سگوی بهترین اسکوتر برای مسافت های طولانی می باشد.

این اسکوتر با حدود چهل پوند وزن، بزرگ و سنگین هستند اما تمام وزنشان به خاطر وزن باتری آن می باشد.

سگوی ناین بات سرعت 20 کیلومتر بر ساعت و توانایی طی کردن مسافت ۳۵، کیلومتر در ساعت را دارا میباشد، یعنی توانایی طی مسافت دو برابر سایر اسکوترها از ویژگی های منحصر به فرد این اسکوتر می باشد

مزایا

رانندگی راحت

قدرتمند

بوق بلند و با استفاده راحت

قیمت متوسط

معایب

سنگین از لحاظ وزنی