اسمارت بالانس چیست؟

اسمارت بالانس نام کمپانی سازنده مدل های اولیه اسکوترهای برقی بوده است وبه معنای چرخ های تعادلی هوشمند بوده است. اسم اسکوتر برقی اسمارت بالانس به سرعت رایج شد و برسر زبان ها افتاد.و بسیاری از مردم برای خرید دنبال اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل بودند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس یکی از رایج ترین محصولات موجود در زمینه اسکوترهای برقی هوشمند می باشد که در پنج سال گذشته بازار آن در کشور ما هم بسیار داغ گشته است.
بسیاری از افراد اسکوتر برقی را کلا با این نام می شناسند. در چند ماه اول ورود اسکوترهای هوشمند یک مدل از آن موجود بود که پس از مدت زمان اندکی مدل های متفاوتی با سایز چرخ های متفاوت، امکانات و آپشن های متغیر و طراحی های متنوع ساخته شد.

حالا در سال 2019 میلادی شاهد تنوع گسترده ای از اسکوترهای شارژری هستیم.به شکلی که می توان گفت مدل های پیشرفته تری مرتبا وارد بازار می شود و به زودی عضو لاینفک زندگی ما می شوند.
تا امروز کمپانی های بیاری درصدد تولید اسکوترهای برقی تعادلی برآمدند، ولی اولین تولیدکننده و مخترع آن، کمپانی اسمارت بالانس بوده و به همین خاطر است که این نام بر روی این نوع دستگاه  ها به جا مانده است. انواع اسکوتر های هوشمند با نام های دیگری نیز شناخته می شود، هاوربرد، سلف بالانس و ….

حالا دیگر از اسکوتر برقی اسمارت بالانس می توان برای مصرف متفاوتی بهره برد. به طور مثال در ورزش های دسته جمعی در باشگاه و یا برای پیمودن مسیر منزل تا محل تحصیل یا کار. این وسیله مهیج و کاملا خانوادگی یادگیری آسان و راحتی دارد و هر فردی با تمرینی اندک و صبر می تواند برروی آن مسلط شود و با آن نهایت لذت و هیجان را احساس کند.

 

 

 

اتوبالانس چیست؟

اتوبالانس اسکوتر برقی یک سیستم خود متعادل هوشمند است.

سیستم اتوبالانس یا همان تعادل خودکار، به وسیله ژیرسکوپ ها و سنسورها به موتور فرمان می دهد تا همواره اسکوتر را نسبت به سطح زمین “متعادل و میزان ” نگه دارد.
که این فرایند و سیستم در حفظ ایمنی دستگاه موثر است.
ودستگاه به صورت خودکار تمایل به نگهداری خود به شکل میزان ومتعادل دارد.

 

 

تفاوت اسمارت بالانس و اتوبالانس :

اسمارت بالانس نام یک برند از اسکوتر برقی می باشد در حالیکه اتوبالانس یک امکان و آپشن بر روی اسکوتر است.